tirsdag 19. januar 2010

19. januar

Fredag 15. og mandag 18. januar har Tiril vært hos kiropraktor for å behandle kolikk. Det virker som om det hjelper, og hun er bedre :). Har en behandling til på torsdag.Vil jo ikke at hun skal ha mer vondt enn nødvendig.

I dag har jeg og Tiril vært i Oslo sammen med Nina. Tiril har blitt fotografert og kommer i neste utgave(tror jeg) av bladet "Gravid". Så det må dere alle kjøpe :)) Det blir kjempemoro.
Vi havnet midt i Nydalen i Oslo..... og søren at det ikke var torsdag... som Nina sa... hehe



I tillegg må jeg dra opp tema julgaver igjen... to ting ble flyttet før jeg tok bilder... og det er FANTORANGEN .... som jeg foreløpig digger litt mer enn Tiril.


Og SLANGEN.. som ligger i vogga hennes :))


Litt nye søte bilder av jenta vår <3 <3








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar