fredag 17. april 2009

11+1

Vært på UL på sykehuset i dag hos overlege på kvinneklinikken på SØF. Trynet til Ken avspeila ikke noe fornuftig så jeg ble rimelig bekymret for at noe var galt først..... Det er da bare en her sa legen. Takk og lov sa jeg :D. Men det visste jeg jo fra før. Fikk se at hjertet banket og den lille ble målt til 38mm (CRL), og om jeg ikke husker helt feil da... så skal den veie 5-6g nå. Ble skrudd frem to dager og er nå helt på klokka med menstermin faktisk. Lenger på vei er alltid velkomment, da er det kortere igjen :D.

Måtte be legen se etter bevegelser, for jeg syns den lille virket så rolig. Men da vi så nøyere fikk vi se den sprelle godt og rulle rundt og kose seg skikkelig inni der. Tv1 som døde først sist var nemlig så rolig husker jeg, så alt som minner gjør meg litt bekymret. Dog fikk vi gått gjennom siste obduksjonen som hadde kommet på tv1 fra forrige svangerskap. Alt var i orden med foster, men det var en svikt i morkaka. Grusomt. Hadde det bare vært noe i veien..... så hadde det vært naturens gang... men at morkaka svikter babyen er jo rett og slett grusomt. Men ihvertfall... overlegen skulle undersøke om det var noe å gjøre, risiko for at det skjer igjen o.l. og om jeg eventuellt skal bruke blodfortynnende f.eks. Han skulle kontakte meg.

Var innmari kvalm før vi kom inn... litt lettere til sinns på vei ut og klarte å hive i meg litt pizza på Narvesen. Den pizzan har jeg bare gode minner med fra kjedelige ventetider på sykehuset.

Her er bilder av bebbisen vår ihvertfall.

ul 11 1 1704092

ul 11 1 1704091

2 kommentarer:

  1. Nåhmen! Krysser fingrene for at kvalmen er på retur.

    SvarSlett
  2. Nussenurket! Gøy å høre at det er livlig aktivitet der inne :)

    SvarSlett