søndag 26. april 2009

12+3

I dag våknet jeg opp med godt mot og tenkte at i dag kan være den første dagen jeg ikke er kvalm :D. Jeg merker nemlig ingenting før jeg har stått opp og beveget meg litt.... slapp ut hundene i hagen der Ken satt og lufta seg, også gikk jeg på badet og pussa tenna... magesyre i munn var et godt tegn på at jeg ikke slapp unna i dag heller... hehehehe...
Men gikk ganske bra etter det da :) og har fått i meg rundstykke og middag med kjøttboller og potetstappe kjappt i micro'n. Trenger å ha kjapp mat tilgjengelig.. for begynner jeg å bli uggen må ny mat inntas rimelig kjappt.

Syv minutter på ti skulle Ken på bensinstasjonen og lurte på om jeg ville ha noe... joda... Pizza fra pizzanini ville vært noe.. :D. Men han påsto at kjøkkenet nok var stengt... og hvorfor skulle han kjøre en sånn omvei?? Kjører man ikke hvor som helst omvei for byens beste pizza da?? hehe.. Ble nå ikke pizza på meg da... Så må finne på noe annet å spise.

Dagene dreier seg egentlig bare om det.... få i meg nok mat og drikke, sove og slappe av... og se på tv.
Takk og lov for tvn sier jeg bare. ... uten den ville dagene vært innmari kjedelige.

ps: Ken kom hjem fra bensinstasjon med varm calzone med kylling og ost :D

Fremover er timeplanen:
29.april: Legetime. Er normalt hos legen en gang i mnd fast.
02.mai: øyenlysningsdag og konfirmasjon
09.mai: konfirmasjon i Lillestrøm. Noen som har lyst å se etter 2 voffer den dagen? Laangt og mulig varmt.
13.mai: Jordmor

babyicon49

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar