mandag 4. mai 2009

13+4

Torsdag kveld, fredag og lørdag var jeg i toppers form og tenkte at ... kanskje.. kvalmen er over??? YESS!!!!

Lørdag var det øyenlysningsdag for voffene. Og jeg, Ann-Elise og Regine reiste til Jeløya med 5 hunder. Alle ble øyenlyst fri, ingen tørre øyne og patellaundersøkte de som ikke hadde attest på dette allerede. Gull!!!!

Så kom søndag... ugh... kom meg opp, og var uggen hele dagen. Tok ikke reisesyketablett i dag eller i går og trodde det gikk bra. Ikke fullt så bra gikk det. Kastet opp litt på dagen, fikk så i meg 6 kjøttboller, litt middag og nudler til kvelds.
Horisontalen var inntatt på sofaen hele ettermiddagen og kvelden.

Men i dag igjen, er formen mye bedre. Veldig opp og ned detta her. Tok reisesyketablett før jeg stod opp, og har fått spist nudler til frokost og gått lang tur med hundene :D

Også har jeg bestilt ny UL til onsdag, hos han samme som hadde tidlig UL'en min på sykehuset ved 11+1. Han sa jeg burde ta kontakt igjen om jeg ville ha en ul til før den ordinære i juni. Han forstod hvis jeg trengte det. Og jeg ville få det også på sykehuset. Men jeg kan liksågodt ta det privat denne gangen, også får jeg heller bli henvist til sykehuset om det skulle være noe. Så da blir det forhåpentligvis nye bilder av bebbisen på onsdag. Time kvart på tre :)

Nå  blir det bare bittelitt hund i babybloggen min :P

img2932500
Showcrest's Amacing Marilyn Monroe "Knøtt" fra øyenlysningsdagen om lørdan. Tatt her hjemme.

img2934
Knøtt og Ruff som løper bajass her hjemme etter veterinærturen.

img2944
Showcrest's Always James Dean "Ruff"

3 kommentarer:

  1. Så Hyggelig at det gikk bra på Jæløya da på øyelysnings dagen.
    Med abby gikk det og veldig bra med!
    Trossalt hihi..
    Veldig kos og høre at du ikke er skikkelig kvalmen..
    Er vel bra at du slipper all den kvalmen... selv om det er noe..
    Blir spennende og se nye bilder av den lille!!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til UL-bildene :) Godt å høre at du spiser og klarer deg ganske bra! Vi sees på lørdag. Klem.

    SvarSlett
  3. ntååå:) Knøttepløtt:):) hihi søte bilder da:) både hunde og ul bilder:)

    SvarSlett