onsdag 20. mai 2009

15+6

I dag har jeg luncha med Nina på Katti (sååå koselig å se deg igjen, jenta mi <3 ) før jeg skulle til legen klokka to.
Tippet at blodtrykket mitt ville være så mye bedre nå som det var senere på dagen, hadde spist og fått drukket og sånn, men det var det ikke... 90/50 nå også. Det er laaavt ja. Men hjerteslag på bebbisen på 148 var velkomment, og legen kunne kjenne livmor også :D. Så da blir det etterhvert snart mage på meg også, og ikke bare oppblåst massepose.
Da jeg ble gravid veide jeg 63, gikk så ned helt til 60,5, men nå er jeg oppe i 66,5 faktisk :D.
Da jeg kom ut fra legen hadde regn snudd til sol og været ble bare bedre og bedre.
Kjøpte med meg den første boka i Twilight-serien og en navnebok med meg fra Libris på veien.

Neste oppfølging:
03.juni legetime
10.juni Ordinær UL sykehuset
og ca. 2 uker etter det skal jeg til jordmor igjen.
(legen vil at jeg skal bli fulgt opp hver 14. dag ettersom dette også regnes som et risikosvangerskap)

uke15



Iflg svangerskapsboken er bebbisen i denne uka:
Full lengde: 12cm
CRL: 10cm
Vekt: 100g

Ellers tusen takk for alle kommentarer på bloggen min, selv om det er en svæært liten prosentandel av de besøkende som legger igjen noen ord altså... så det oppfordres til kommentarer :)

1 kommentar:

  1. Godt å høre at alt går som det skal! :-) *klem*

    SvarSlett