fredag 29. mai 2009

17+1

Inn i min 18. uke... og ca. 3 uker igjen til halvveis :D

uke17


Ved utgangen av uke 17 (16+1 - 16+6) veide bebbisen ca.135g og var ca. 16cm lang CRL: 11,5cm
Ved utgangen av uken jeg er i nå... uke 18 (17+1 - 17+6) vil babyen veie ca.180g og er 17cm lang og CRL: 12cm.

Virker som kvalmen har gitt seg... *bank i bordet*. Tok siste postafen tablett for snart 5-6 dager siden tenker jeg, og det har foreløpig gått bra. Er noe uvel på kvelden, men ikke store sakene. Så går veldig bra. :D
Nå går det kun i strechy klær, for det meste i fast form er vokst ut av. Ikke så veldig mye som skjer om dagen egentlig, finner gjerne på noe ute med hundene om det er fint vær, ellers koser vi oss inne med tv og pc og god mat.
Skal til legen den 3.juni og ordinær UL er fortsatt 10.juni.

Har tatt nytt magebilde... siste lagt ut her var fra 4+2
Disse to er tatt ved 16+4 og 16+5
164  200  165  200

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ingen/minimal kvalme!! Det er sikkert deilig å fungere litt mer normalt. Fint å lese at det går så bra med deg og bebisen. Klem.

    SvarSlett
  2. Neste gang jeg skriver at kvalmen er så og si over..... selv om det har gått en uke uten kvalme... skal jeg "knock on wood" eller "banke i bordet" for nå har jeg hatt to elendige dager rett og slett. Måtte kjøpe postafen igjen i går, og er på vanlig løp med postefen igjen i dag. Så får jeg heller vente en uke før jeg prøver å slutte igjen.
    Men er ikke uoverlevelig altså... men jammen så typisk når jeg tror jeg er helt ferdig :D

    SvarSlett
  3. Christin Solheim16. mai 2010 kl. 11:01

    Måtte inn å titte litt :) må følge med på hvordan min vakre Svigerinne har det -
    Dette er spennende & jeg gleder meg til fortsettelsen -
    Du er så flink til å forklare allt som skjer med deg & vakre
    Baby gullet i din flotte mage :)
    Veldig glad i dere & takk for titten ;)
    jeg har ikke forstått før nå -at jeg kan gi en kommentar :)
    Tar litt tid med ho Christin vet du :)
    kommer snart innom igjen -
    Hilse til dine firbente & tobente kjære Vakre Tonje :)

    SvarSlett