mandag 1. juni 2009

20+6 - Litt om UL og flytting og sånn.

I går, tirsdag 30.06 var jeg på UL på sykehuset. Alt så bra ut med lillejenta vår, og det ble også bekreftet igjen at det var jente... så det godt denne gangen også ;). Vokst normalt siden sist Ul heldigvis. Legen jeg var hos i dag var helt sikker på at jeg hadde blitt satt på blodfortynnende rundt uke 12 og skulle undersøke ang dette og ringe meg i morgen. Mest sannsynlig er dette for sent nå, og forhåpentligvis har det gått helt bra allikevel. Dette må gis fra før morkaka dannes... og nå er jeg jo over halvveis allerede. *Krysse fingre*. De har ingen bevis for at det hjelper, men det er sannsynlig. Heldigvis hjelper Omega3 også på blodkar o.l. og det har jeg spist helt siden jeg ble gravid.... litt "slapp" siste uka pga flytting o.l. Men skal huske på å ta samtidig som jerntablettene når jeg legger meg fremover.
Legen jeg var hos i dag var kjempeålreit i hvertfall, og jeg blir godt fulgt opp videre ihvertfall. Ingen har liksom fanget meg opp hittil... men ble lovt nå at de virkelig ikke slipper meg før jeg har født :D.

Guro henta meg etter UL og det bar av sted til Ikea :D
Har shoppa en hel haug. Innmari koselig og fikk kjættra endel... hehe

Flyttinga er nå vel overstått... men å få alt på plass er på langt nær overstått. Søndag vasket vi ut gamle leiligheten og det tok hele dagen. Mandag var rørlegger her og vi fikk gjort litt. Og i dag var det UL og Ikea. I tillegg jobber Ken 8-18 hver dag for å ta igjen fredagen han hadde fri for at vi skulle få pakket alt i gamle leiligheten.

Skal til legen igjen 8.juli for å sjekke blodprosent
Mener jeg har jordmor igjen rundt 12. juli
og neste UL på sykehuset igjen på bursdagen min 28.juli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar