onsdag 10. juni 2009

18+6

Ehh ja...... Nei, vi fikk ikke vite kjønn da. Men alt det vitale var i orden, friskt barn og alt det der. Ble i grunn skrudd en uke tilbake.... fra 7. til 14. november. Men allerede der nekta jeg plent... For atte... det er faktisk fysisk umulig. Jeg gikk på pergotime, visste når egget ble sleppt.. hadde sex kun to dager og et egg lever bare ett døgn . Så  jeg kunne max ha blitt skrudd tilbake 3-4 dager. Så atte.. er littebitte vekstavvik... så skal tilbake på sykehuset for tredje sykehus-UL i førsten av juli for å følge opp (får dette pga forrige svangerskap og sånn).

MEN I TILLEGG..... Fikk jeg jordmor fra helvete . Jeg trodde jeg skulle vri av hue på ho flere ganger. Sambo ble tirra opp han også, men resignerte til slutt.... mens jeg nesten letta fra stolen. Poliklinikken her må være en værna bedrift eller lukket avdeling eller noe.... Helt utrolig. Jeg har vært der nede 10-12 ganger totalt på fødepoliklinikken, og fortsatt klarer de å overraske meg med kort tenking, manglende datakunnskaper og rett og slett surring. Når jeg som pasient peker og forklarer hvor dama skal klikke i programmet.... DA er det på en måte noe som skurrer. Så... vi kom ut litt mer irriterte enn da vi kom inn, etter å ha venta i 45minutter.

LITT AV EN DAG..... Frisk bebbis da om ikke annet. Får ny time hos lege på fødepol. om 3 ukers tid for å følge opp vekst og diverse hos bebbisen... men bestiller UL hos privat jordmor for å se etter kjønn før den tid. For kan sikkert kreve ny UL pga dårlig behandling, men det er såpass ventetid på fødepol. at jeg ikke skal presse meg frem i systemet for å få ny UL akuratt nå, slik at det kan skje på bekostning av slike som meg i mitt forrige svangerskap. De trenger oppfølgingen så sårt.

Endrer ikke på hvor langt jeg er på vei... før jeg har fått det bekreftet det med en ny UL, og jeg skal også regne på det helt nøyaktig hvor langt tilbake jeg 100% sikkert kan bli skrudd tilbake og holde meg til det.

(Bilder kommer snart - skal scanne de bare)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar