tirsdag 16. juni 2009

18+4 (iflg ordinær UL)

Vært hos jordmora mi i dag og hun syntes jeg burde gå ut i fra termin regnet ut på ordinær UL, ettersom det bare er en uke mellom den og min. Men hun var enig i at den ikke stemte helt. For med termin 14.november ville befruktning ha skjedd 19./20.februar og jeg testet positivt på kvelden allerede den 25. februar. Og det går ikke.... Men som ho sa, "ungen kommer når den kommer uansett". Så da er jeg satt tilbake en hel uke, selv om jeg max egentlig kan bli satt tilbake 3 dager... men jaja. Skal inn igjen på UL på sykehuset om en 2 ukers tid for å sjekke igjen, og ta litt kontrollmålinger og sånn.

Ellers var blodtrykk litt høyere, 100/60... men det har skjedd to ganger nå at blodtrykk er høyere når jordmor måler enn legen min måler. Så vi får se neste gang jeg er hos legen, om det er nede på 90/50 igjen... hehe... Ellers sa hun at jeg godt kunne ta vitaminer som inneholder litt jern, fordi at jernlagrene ikke er av de høyeste. Fikk høre hjerteslag litt til og fra, ungen sparka og svuppa unna, men fikk målt til slutt.. tror den lå på 140. Lurer på om symfysemål ble på hele 19cm i dag... vokst endel på ganske kort tid denna livmora. Har gått tregt frem til nå, men nå kommer magen jevnt på virker det som :D

Har magebilde fra dagen etter ordinær UL.. fra torsdag. Var da på dag 18+0 iflg ordinær UL.
18  0   190

Ja også har vi endelig funnet ny leilighet :D. Vi flytter siste helga i mnd, så har du pappesker til overs kom gjerne med de :D. Begynner å male og stusle litt til helga. Gleder oss veldig. Det skal bli kjempegodt å flytte. Her er bilde av nye huset vårt. Vi har leiligheten i hovedetasjen, 1.etg og egen liten veranda og garasje. Lyst til å hjelpe til å bære eller vaske ut gamle leiligheten, skrik ut... hehe. Hvis noen er på utkikk etter leilighet så kan dere også ta kontakt, for 2.etg i dette huset blir ledig om ikke så lenge.

jasminveien

1 kommentar:

  1. Gratulerer!!! Så fint det ser ut!! Skal bli herlig tenker jeg!

    SvarSlett