onsdag 10. juni 2009

17+6 /18+6

Jordmor ville altså at jeg skulle regnes som 17+6 i dag da jeg var på sykehuset... men det stemmer egentlig ikke overens med tidligere UL målinger. Ikke med befruktning heller.... Har egentlig ikke bestemt meg om hva jeg skal telle.... om jeg skal høre på henne, meg, eller en mellomting etter hva jeg har regnet ut som kan være minimum... og det er i grunn 18+3.
Skal smake litt på det og se hva jeg sier... det spiller jo egentlig ikke noen rolle... men på ett eller annen vis må jeg jo telle, så jeg får med meg ca. tid for fødsel... hehe....

ANYHOW... Da jeg kom hjem fra UL ringte jeg litt rundt til private. En kunne ta meg inn til uka.... til uka liksom.. det er lenge til. Ringte så Volvat og de kunne skvise meg inn på fredag. Så tok den. Hun som skulle utføre UL der ringte meg tilbake og spurte om litt diverse og jeg kunne godt komme i morgen.... eller i dag?? Kvart på fire?? Å JAAA...... hehe......

Og da ble det... ta... tadada...... ei JENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tok både vanlig UL som ga en antydning til jente... men ho lå med rumpa langt ned i bekkenet og vanskelig å se fra utsiden da.... men vi løp inn på rommet ved siden av og tok innvendig ul for da peker man rett opp i rumpa på bebbisen... :D og da var det vel i grunn ingen tvil.... Jente skal vi få. Hurra!! Så nå begynner navnekranglinga. For enige blir vi neppe lett.

Her kommer bildene fra Ultralyden på sykehuset i dag.
ul sof 176  183 bilde1

ul sof 176  183 bilde2

ul sof 176  183 bilde3

3 kommentarer:

  1. Så spennende.. En liten jente ja.. Hun kan jo ha dobbelt navn da!! hvis dere ikke blir enige..

    SvarSlett
  2. Hællanuppen, a'!! Ligger og koser seg, ser jeg :) Det var godt (og nesten helt utrolig) at dere fikk ny UL på Volvat samme dag som sykehus-ULen. Men sikkert deilig, så slapp du å gruble så lenge. Men hva sa Volvat om antall ferdiggåtte uker/dager?

    SvarSlett
  3. Volvat tok ikke stilling til uker o.l. Men str på hodet tilsvarer 17+6, MEN mål i uke 13 og uke 7 stemte med de ukene og ikke en uke tilbake da... og første ul i uke 7... ville etter hennes regning vært dagen hjertet skulle starte å slå.. sånn ca.. rart man ser det så klart da? Og i tillegg ville jeg ha testa positivt under en uke etter Eggløsning... noe skurrer... :P... så jeg tror jeg bare får små bebbiser jeg altså.

    SvarSlett