lørdag 16. mai 2009

15+2

I dag var det ganske så fint vær...  Glise så vi kom oss endelig av gårde i halv ett tiden ca. etter litt startproblemer(meg)...  Uskyldig Og kom oss ned og fikk kikket litt rundt på frimarkedet i Gamlebyen først. Vi gikk fra Kongsten og inn knegg

Her er fra frimarkedet midt på torget i Gamlebyen.
cimg1001


Dame som prøver og kjøper FFK genser i en bod... mens jeg sitter på fortauskanten og henter meg inn litt  skrape
cimg1002

Også gikk vi på kafe/isbar på hjørnet og kjøpte først chips og brus og så soft-is til meg på veien...  yahoo

Og da ringte mor til Ken.. og dem kan snakke en god stund.. så fant ut at på den tiden kunne jeg få han med meg på lang gåtur uten at han kom med innvendinger Ler, så tuslet ut av Gamlebyen og mot Vaterland.
cimg1003


Utpå vollane plukket barn Løvetann
cimg1004


Også kom vi over en snodig fugl... noen som vet hva dette er?
cimg1007


Vakre Vaterland... glemte selvfølgelig å ta bilder av kjernen.. dette er mot "utgangen" men veldig pent allikevel
cimg1009



cimg1010


Deilig dag ... gikk så helt tilbake til bilen ved Kongsten og var sleeeeten!!!!   Nemlig

3 kommentarer:

  1. Har fått tips om at det var en Sothøne, og det var korrekt. Så det var den snodige fuglen. :)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder da! Gamlebyen er flott!

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder! Gamlebyen i Fredrikstad er sååå koselig;) Fin blogg. Hilsen ei annen gravid ei:)

    SvarSlett