onsdag 6. mai 2009

13+6 - UL

I dag har vi vært på UL igjen. Alt var takk og lov i orden. Fikk ikke sett noe hjerteslag før hele bebbisen hoppa rundt inni der, så det var full rulle inni der. Er jo bare refleksbevegelser enda. Visstnok holder de på sånn i 10min, hviler 10min og setter i gang igjen osv. Bebbisen vår ble i dag målt til 6,9cm og det passet til ca. 13,5uker på vei, så fortsetter på samme telling som jeg gjør frem til ordinær UL i juni da den ordentlige termindatoen blir satt.

Nakkefold ble sjekket o.l. og alt var i orden. Tok ultralyd utenpå magen denne gangen, og han kunne kjenne livmora komme på vei opp fra bekkenet nå... så ikke rart jeg ikke kjenner noe mage eller livmor enda :).

For utrente øyer er dette altså så og si hele bebbisen. Hodet til høyre, kroppen og så ser man et bein på bunnen.
136  001

Her er et godt bilde av hode og en arm. Ser tydelig både håndledd og albueledd på armen.
136  003

Her snudda bebbisen ryggen og rumpa til oss og vi kan se hele den rette fine ryggraden.
Den hvite firkanten er bare limet fra rullen, for det var begynnelsen på en rull.
136  002

3 kommentarer:

  1. Så bra at alt var i orden.. Er morsomt og se bilder av ultralyden.
    Synes altids det er kult...

    SvarSlett
  2. Babyen har det kjempefint inni magen din, ser jeg ;-)

    SvarSlett
  3. Godt å høre at alt er i orden! :-)

    SvarSlett