søndag 26. juli 2009

24+3 - nytt magebilde

Var en kjapp tur i Sverige i dag....og da.... fikk jeg tatt et nytt magebilde i det svære fine speilet det var på toalettet på Nordby... Forta meg når folk var opptatt med andre ting....  dommm

243


Også har jeg i dag begynt å male babyrommet. Blir to vegger med rosa, og to vegger i en lysere farge. Tror det blir nok med to rosa vegger egentlig. Har begynt å handle litt wall-stickers på Ebay også som skal opp på skap/vegger... litt etter hvor de vil feste seg hen. Bildet under er underveis i malingsprosjektet. Bruker Sens maling for det meste som er helt fint å male med for gravide/allergikere/astmatikere... og mulig også noe Lady 10 som heller ikke inneholder løsemidler og sånne ting. Så ikke noe å bekymre seg for. Lufte godt gjør jeg også.

cimg1319

6 kommentarer:

  1. Er jo koselig å male da : ) Så det blir en jente , siden du maler rosa?

    SvarSlett
  2. Dælan som du har energi! :-) Gleder meg til flere bilder!

    SvarSlett
  3. Camilla: Jepp det blir jente ;)

    Ingunn: Energi og energi.... som normalt egentlig :D... kommer i puljer... så bare til å henge seg på når man kan :D. Og fant ut at det var lurt å male nå mens jeg fortsatt kommer greit opp og ned fra en stol... hehe

    SvarSlett
  4. Marita Birkelund16. mai 2010 kl. 11:45

    Åh den magen din er så flott!!!
    Er såå moro og gjøre istand baby-rom også, blir nok kjempefint;)

    SvarSlett
  5. Koselige bilder! :-) Fin mage! Blir fint hjemme hos dere også, og koselig med rosa vegger på jenterommet ;-)

    SvarSlett
  6. Magen ser jo veldig bra ut da!! Blir spennende og dekorere barnerommet kan jeg tenkte meg!!
    Gratulerer også med forlovelsen.
    Hilsen Kine og vovvene =)

    SvarSlett