torsdag 5. mars 2009

4+5

pregnant66


Jeg er så ufattelig glad for at vi har klart igjen å lage barn på den "gamledagse måten". Og vi krysser fingrene for at vår nye spire skal klamre seg fast og at vi i siste del av året skal bli foreldre :) Endelig.
Har regnet på det og trodde først jeg hadde termin 10, men mer riktig blir nok 9.november.

Har tatt før bilde av magen... har lagt ut av den bare magen min på babyforum... men dere får ikke lov til å se den. Har endel vedheng etter forrige svangerskap både foran og på sidene... og alt ser mye bedre ut med klær på :-D Er et ganske godt stykke fra normalvekta, men det er bare en bagatell. Gleder meg bare til å få stor mage igjen jeg.
Så før bildet av masseposen er sånn, tatt på 4+2 tror jeg:

4  2

1 kommentar:

  1. Hællæ snuppa!
    Jeg er så utrolig glad for at dere er gravide igjen. :D
    Synes du har et flott utgangspunkt jeg.
    Stor klem herfra. :)

    SvarSlett