tirsdag 10. mars 2009

5+3

Godt inn i min 6. uke i svangerskapet og foreløpig er alt helt greit. Blir lett frossen bare.
I morgen klokka 09:00 skal jeg på min første legetime og skal få bekreftet svangerskap av legen, og få planlagt litt hva man skal gjøre fremover i tid tilfelle jeg får hypermesis igjen f.eks. Men krysser fingre for at det ikke slår ut like mye denne gangen... lov å håpe, men lite sannsynlig.

I morgen er det også bare en uke igjen til UL.

Det har blitt tippet på lukket forum om "hva som er i magen min".
Hvor folk fikk prøve ut sine "synske" evner. Dette stemte de på:

3 stemmer på  Baby
1 stemme på 2 (jente og gutt)
2 stemmer på jente
1 stemme Gutt
2 stemmer på Trillinger
1 stemme på Potetgull
1 stemme på Karamellpudding
1 stemme på Ny gjest på Hawk om 18-19år

exspecting

3 kommentarer:

  1. Herlig blogg! :) Jeg gleder meg på deres vegne og ser fram til å bli tante! *Stor klem*

    SvarSlett
  2. jeg for min del holder en knapp på potetgull og karamellpudding!!!:)

    høres ut som det er myye lettere å få ut enn en unge:P

    SvarSlett
  3. haha...Ny gjest på hawk *ler* jeg tipper jenteeeee...hakke peiling på hvorfor :P

    SvarSlett