onsdag 11. mars 2009

5+6

Vært hos legen i dag og tatt svangerskapsblodprøver og levert urin for testing og sånn.... for å få det dobbeltsjekket.
Fikk den med meg hjem sånn at jeg kunne ta bilde av den når jeg kom hjem. Man får aldri nok av positive graviditetstester. Ble satt frem to dager som jeg regnet med... men jeg tror det jeg har regnet ut er mer korrekt... slik som sist.. hehe
img2843
Da er planen fremover som følger:
17.mars: UL
01.april: Legetime
06.april: Time hos jordmor

Dro til Nina etter legetimen... er en gang i jubelåret jeg er så tidlig oppe :D.
Tok med kake
cimg0924

Også dro jeg å kjøpte en test til... for å se hvor sterk den faktisk ville bli nå. Jeg og Nina funderer på hvordan hcg'n min ligger ann denne gangen. Ho er oppsatt på at det er 3 bebbiser der inne.... og jeg sier at da får hun en på foravtale.
Til info er det den vannrette streken i det runde vindu som er kontrollstrek som alltid kommer selv om man ikke er gravid... mens det er den horisontale, den som blir innmari sterk til slutt som er teststreken og som kun kommer om man er gravid. Så den er veldig sterk jah... overskygger den andre hehe.
Men iallefall..... Første bilde akuratt rukket å tisse på pinnen:
test 01

Så blir den innmari raskt sterk.... selv om den bare er på vei til å trekke opp.....
test 03

test 04

Sånn ble den innen 30 sekunder....... Nina var litt i tvil om jeg er gravid i det hele tatt :D
test 08

1 kommentar:

  1. Hei Hei!
    Dette er spennende..
    Er ofte innom bloggen for å se om det er noe nyheter..
    Krysser alt som kan krysses..
    Stor klem fra kine og hundene!!

    SvarSlett