mandag 2. mars 2009

Masse å ordne...

png

I dag skal jeg prøve å få ringt og booka om ultralyden jeg er satt opp på onsdag. Skulle egentlig bli fulgt opp videre... men nå satt spiren så da er jo ikke det no vits.. og det er litt tidlig med ultralyd på onsdag også tror jeg. Så har tenkt å flytte den to uker frem. I tillegg må jeg snakke med kvinneklinAlternativer for innleggikken på sjukehuset, for jeg skal få ekstra oppfølging og med UL der allerede i uke 10. Første legetime på legekontoret er onsdag 11.mars.... også skal jeg snart bestille time hos jordmora mi også :) Er sååå glad for at jeg vil få henne denne gangen også, hun lovte meg det. Og selv om jeg egentlig ikke sokner til henne, så stiller hun opp. Veldig veldig takknemlig.

Vært veldig flink og ikke sprekkt ang røyk i det hele tatt.... selvfølgelig. Hadde ikke akuratt forventet noe annet heller. :P

Har egentlig vært en ganske tung helg... ettersom broren min ligger på sykehus, og det egentlig er veldig alvorlig.. men det ser ut til å gå ganske bra.. så krysser fingre så mye jeg kan og håper han kommer seg raskt. For han er helt topp, rett og slett.

2 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for broren din!! Haaper det gaar bra med han, og at dere har det bra tross alt.

    Klem fra Wenche

    SvarSlett
  2. er så koos:) er så glad på deres veiene:) godt det er noe hyggelig å tenke på:D bra onkel er på sykehuset i allefall:)

    herlig blogg asså:D gøy å ha noe å følge med på liksom:D:)

    SvarSlett