tirsdag 24. mars 2009

Strikka litt

Siden jeg testet positivt har jeg tatt opp igjen litt av strikkinga mi og laget noen plagg av det vi mangler.
Det meste har vi eller vil "arve" :).

Vogn har vi, en superfin Simo kombivogn, mørk blå. 2003 modell tror jeg, men ser
nesten ikke brukt ut, og har kjøpt en ny stelleveske til den på tilbud. Også får vi låne sprinkelseng og bilsete.
Klær har vi allerede kjøpt bittelitt av for moro, fått endel av og vil garantert få arve enda mer også.

Hentedress strikket søstra mi, Elsie for meg i fjor, så den er klar. Blir litt overraskelse, for de som ikke vet hvordan den ser ut enda.

Her er hva jeg har strikket nå ihvertfall.
mars 09

mars 09 2

mars 09 3

mars 09 4

3 kommentarer:

  1. Utrolig søte sokker=D

    SvarSlett
  2. Du er jo utrolig flink da!!!

    SvarSlett
  3. Det er godt og se at det går så bra med bebisen. Ønsker deg og ken masse lykke til:)

    SvarSlett