lørdag 1. august 2009

25+2

I dag har vi feira bursdagen min med familien :) Kjempekoselig og vi var relativt heldig med været også faktisk.
Glemte selvfølgelig å ta bilde av den fantastiske maten jeg og Eli (mamman til Ken) lagde. Har ett bilde... som viser snittene med skinke/ost, men hadde i tillegg bare med skinke, roastbeaf og potetsalat, kokt egg og tomat, eggerøre med einerøkt ørret og karbonader + masse pynt og salat på alle sammen. Kjempegodt....
cimg1369
(bare de med skinke/ost)

Bestemor og Ken, medlemmer av røykegjengene på verandaen.
cimg1362

Svigers
cimg1363

Ene litt pynta bord
cimg1364

Familiegathering... tantebarn Pernille og søster Elsie med ryggen til... ser så
bror Rino til høyre for Elsie.. og toppen av hodet til mann til Elsie, Terje.
Også PK og tantebarn Sandra rett frem.
cimg1365

Mulig bror Rino er akuratt i et utsagn her gitt... og Elsie, Pernille og Heidi, sambo til Rino.
cimg1366

PK, Sandra og Terje. Alle ser sååå glade ut når kamera kommer frem....*fnis*
cimg1367

Kakebord. Vaffler, risboller, muffins(gule med nonstop og rosa med hjertepynt) og kake som Ken har laga helt selv.
Sjokolademoussekake.. nyyydelig :D. Ken fikk masse skryt for kaka si.
cimg1368

Ken fikk jobben med å ta nye magebilder for meg i dag.... disse er tatt etter mye inntak av mat... .Men om man blar nedover på bloggen ser man at magen har vokst MYE på en uke.... anyhow.... Ken begynner mens jeg grer håret....
25  2 8

For så å finne ut at sokken min..... ja den må han jo ta bilde av!!!
25  2 10

"Skal jeg stå sånn da eller???" sier jeg.... jeg virkelig hater å bli tatt bilder av. Ser jo helt fjern ut stakkar.....
25  2

"Hvor skal jeg gjøre av armene da??" ... ender opp med at jeg står og hopper litt og vifter med armene, og Ken tar det han mener er dagens blinkskudd... og heeeelt klart det beste bilde..... :P
25  2 4

Eh... ja..... sånn blei det......

Ellers, takk for en kjempehyggelig dag alle sammen :)

5 kommentarer:

  1. Koselig å se bilder av din SPISSE mage!! Var det gutt det blir?
    (så veldig guttemage ut, hvis det ligger noe i det der)
    Ikke lenge igjen nå snuppa! Utrolig glad på dine vegne altså, gleder meg til jeg også har sånn mage!! hihi..

    SvarSlett
  2. Magen er ikke spiss i det hele tatt..... fnis.. Bare full av mat. I virkeligheten er den egentlig ganske rund... og det er JENTE!!!

    SvarSlett
  3. hehehe:) var kjempe koselig å være hos dere:) Kjempe koselig leilighet dere har fått også:):)

    SvarSlett
  4. Det så koselig ut med bursdagselskap :) Vi tar igjen det tapte til uka.
    Og, ja, magen din har vokst mye siden sist vi var nedover!

    SvarSlett
  5. Nå må jeg si at magen har krympet litt siden den dagen der *host*
    Tror mulig jeg spiste litt mye.... hahaha....

    SvarSlett