søndag 16. august 2009

27+3

Nå telles det bare ned til 3D ultralyd på onsdag. Gleder oss veldig... tror jeg... :D.. jeg gleder meg ihvertfall veldig. Skal bli veldig godt å se lilleknøtta igjen, og se at alt er bra med henne. Nå har ho jo blitt ganske så stor allerede, ca. en kilo faktisk :). Merker egentlig ikke så veldig mye til magen, glemmer den faktisk innimellom. Noen bevegelser som ikke går like lett lenger... hehe... Men egentlig er alt veldig bra. Unntatt en hoft som virkelig er ute å kjører fra tid til annen... og ribbein som ønsker at de ikke hadde vært der.... rett og slett.

Tatt noen nye magebilder i dag igjen. Knipser og knipser. Den vokser jo hele tiden og endrer på seg. I går var den faktisk helt skeiv.. hehe.

00 40001 400

Har tatt litt blodprøver hos legen igjen og fått svar på de nå.. B12 nivå var lavt så er satt på sprøyter, en i uka i en måned og deretter en i mnd tror jeg det var ut svangerskapet ihvertfall. Hadde også lavt nivå av Magnesium og Kalsium. For mangler man noe påvirker det ofte opptaket av noe annet. Har spist magnesium pga kramper i beina, men har tydeligvis ikke tatt så veldig mye av det opp pga lavt B12 nivå. Men nå skal det bli bra det også :)

2 kommentarer:

  1. Marita Birkelund16. mai 2010 kl. 12:28

    Sååå flott magen din er, vokser skikkelig fort nå:D
    Blir kjempemoro å se bilder fra 3D UL for du legger vel sikkert ut noe her også håper jeg

    SvarSlett
  2. Godt å se at alt er som det skal! :-) Gleder meg til bilder!

    SvarSlett