mandag 31. august 2009

Sov godt kjære Jezero'n min!

Vil bare legge med et lite minne i bloggen min, om den beste og mest spesielle katten jeg noen gang har kjent. Ingen har vært vakrere, snillere og ingen har hatt så stor personlighet som denne gutten.
Vi måtte gi slipp på Jezero i dag da han ble akutt syk av hjertesykdommen HCM som brått brøt ut uten forvarsel, som hadde ført til en trombe/blodpropp som gjorde han lam i bakparten.

Dette er så sårt og vondt at jeg rett og slett ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har aldri elsket en katt så høyt noen gang. Det er bare grusomt. Kommer ihvertfall aldri til å glemme denne pusen, og jeg hadde ikke noe valg for at han ikke skulle lide. Savner deg Jezero!

februar07 008

osloposlo 003

mindrejezero02

03feb04053sized

27mai 030

5 kommentarer:

  1. Marita Birkelund16. mai 2010 kl. 11:55

    Uff og uff :'(
    Dette var forferdelig trist!
    Han var virkelig vakker

    SvarSlett
  2. Vakre Jazero........ Håper Pia tok deg vel i mot.... *trøsteklem til deg Tonje*

    SvarSlett
  3. Jezero var en av de godeste puseslaskene jeg noen gang har møtt og han sjarmerte meg i senk den dagen for 5 år siden, da jeg møtte han første gang:)
    Vakker, vakker, vakker!!!
    Du valgte kanskje han da han var liten, men glem aldri at for noen år siden valgte han deg tilbake Tonje, og han var grenseløst glad i matmoren sin! Han vet at du tok det rette valget for han og han har det godt nå.
    trist kommer det alltid til å være, men prøv å trøst deg med alle de gode minnene, som lydene han lagde når han apporterte lekemusa si:) Det kommer jeg til å huske best:D

    SvarSlett
  4. Så trist da :( Han var jo så nydelig da.
    Håper det går bra med deg da.

    SvarSlett
  5. Det var trist å høre... Trøsteklem fra meg.

    SvarSlett